Farzand
TARBIYASIda
muammolaringiz
bormi?
Faqat ota-onalar uchun
TAKRORLANMAS TAKLIFimiz bor!
FARZAND TARBIYASI uchun mukammal kurs
Farzandi kelajagini o'ylagan Ota-Onalar uchun
“FARZAND TARBIYASI” nomli oʻquv kursini taqdim etamiz
TAVSIYA
"A'LOCHI BOLAM" kursi
KURS QANDAY TASHKILLASHTIRILGAN?
KURS KIMLAR UCHUN?
  • Farzandlari taqdiriga befarq bo'lmagan, farzandlarining bilim o'zlashtirishda qiyinchiliklarga duch kelayotgan, farzandlari kelajagi uchun javobgarlikni to'liq bo'yniga olgan otalar va onalar uchun
KURS QANDAY OLIB BORILADI?
  • Kurs ONALYN formatda olib boriladi (Zoom yoki shunga ekvivalent makonlarda)
  • Darslar haftada 3 marta olib boriladi
  • Mustaqil bajarish uchun turli mashqlar, vazifa va topshiriqlar taqdim etiladi
  • Kerakli qo'llanma va materiallar taqdim etiladi
  • Kurs davomiyligi - 1 oy
NATIJADA NIMALARGA EGA BO'LASIZ?
  • Farzandingiz va umuman bolalar psixologiyasini to'liq tushunib yetasiz
  • Qiyin va muammoli vaziyatlarda qanday harakat qilishni aniq bilib olasiz
  • Yangi metodlar orqali sodir bo'lishi extimoli bor vaziyatlarni oldini olasiz
  • Qulay sharoitlarda va komfort vaziyatlarda eng zamonaviy bilimlarni qo'lga kiritasiz
"FARZAND TARBIYASI" KURSINING
TARKIBI VA MODULLARI
1-DARS:
  • Tarbiya nima?
  • Toʻgʻri tarbiya va xato tarbiya.
  • Gipoproteksiya.
  • Giperproteksiya.
  • Bola va ota ona o'rtasidagi bog'liklik.
  • Toʻrt xil bogʻlanish va uning buzilishlari - bolalik travmasi sifatida.
  • Munosabat, mehr qo'llab quvvatlash, tushunish, dakki, jazo, behurmatlik.
  • Bola “Men”i.

Test:

1. "Shishadagi qoʻzichoq" testi.

2. "Daraxtdagi bola" Pip Uilson testi.

2-DARS:

Bolalik travmalari

  • Liz Burboning bolalik travmasi konsepsiyasi.
  • Rad etilgan bola travmasi.
  • Tashlandiq bola travmasi.
  • Xoʻrlangan bola travmasi.
  • Sadoqatsizlik travmasi.
  • Adolatsizlik qilish travmasi.
  • Sogʻlom ota-ona - Sogʻlom bola va sogʻlom tarbiya sifatlari.

Bola extiyojlari:

  • 1. Mehr va tan olinganlik extiyoji.
  • 2. Xavfsizlik va himoyaga boʻlgan extiyoji.
  • 3. Bolani tushunish va unga yordam, qoʻllab quvvatlashlar extiyoji.
  • 4. Bolaning oʻz hissiyotini bildirishga boʻlgan extiyoji.

Test:

1. "Bolaning oʻziga boʻlgan ishonchini aniqlash" - Dembo Rubinshteyn testi.

2. "Bola agressivligini aniqlash" Bassa Darki testi.

3. "Ota-onadagi agressivlikni aniqlash" testi.

3-DARS:

Ota-ona extiyojlari.

  • Ota va ona harakterini bolaga koʻchishi. Emotsional bogʻliqlik: bolani hurmat qilish. Bolani qoʻllab-quvvatlash. Bolani tushunish. Aktiv tinglash. Dildan suxbat. Storitelling.
  • Noluvchi ota ona, Noluvchi va ikkilanuvchi, xavotirlanuvchi, oʻziga ishonchi yoʻq bola.
  • “Maqtanuvchi” ota-ona - maqtanuvchi, past koʻruvchi, mensimaydigan bola.
  • Bola sifatlarini shakllantirish. Yaxshi va yomonni tahlil qilishga oʻrgatish.

Test:

1. "Bola qoʻrquvini aniqlash" testi.

2. "Bolaning oʻziga boʻlgan ishonchini aniqlash" testi - Dembo- Rubinshteyn testi.

4-DARS:

Separatsiya bosqichlari:

  • Emotsional separatsiya.
  • Fikrlar separatsiyasi.
  • Harakat separatsiyasi.
  • Xulq-atvor separatsiyasi.
  • Ota-ona: seni aytganing boʻladi.
  • Bola: meni aytganim bo'ladi
  • Ota-ona oʻrtasidagi konfliktlar.

Muammoli tarbiya.

  • Muammoli bola.
  • Bola qoʻrquvlari. Qoʻrquv va fobiya farqlari.
  • Uyalish. Oʻziga ishonchni shakllantirish.
  • Korreksiya. Xatolarni to'g'rilash
  • Oiladagi qonun va qoidalar.
  • Tanani boshqarish. Intellekt turlari. IQ, EQ, SQ, PQ.

Test:

1. Bola intellekti va xotirasini aniqlash.

5-DARS:
  • Zaif bola - Talabchan ota-ona.
  • Oʻzini yolgʻiz sezuvchi bola - Yomon koʻruvchi ota-ona.
  • Xafa boʻluvchi bola - Jazolovchi ota-ona.
  • Aldoqchi bola - Ayblovchi ota-ona.
  • Tartibsiz bola - Befarq ota-ona.
  • Qaysar bola - Nazoratchi ota-ona.
  • Qaram bola - rahmli-ojiz ota-ona.
  • Gʻazabli bola - Adolatsiz ota-onv.
  • Oila diagnozi - Olson modeli.
  • Sogʻlom oila muxiti. Sogʻlom ota-ona va psixologik sogʻlom bola.

Test:

  1. Oilaning kinestik rasmi proyektiv testi.
  • Vazifa: Oila tashxisi.
6-DARS:
  • Ota-ona bolani qiziqtira olishi.
  • Motivatsiya va stimulyatsiya

Stressga chidamlilik.

  • Sabr, undash, bardosh, chidam, oʻzidan qoniqish, oʻzini hurmat qilish, oʻz xato va kamchiliklarini toʻgʻrilash, oʻzini kechira olish.
  • “Men xabar va Sen xabar”

Voyaga yetish bosqichlari.

  • Harakter. Temperament.
  • Qaror chiqarish qobiliyatini shakllantirish.
  • Assertivlik va agressivlik.
  • Sevgi xaqida tarbiya.

Test:

  1. Rene Jilye testi.
  • Vazifa: Ota-onaning bola koʻz oʻngidagi qiyofasini test yordamida aniqlash.
7-DARS:

7 ta oʻzlikni farzandda tarbiyalash.

  • Qilolaman.
  • Istayman.
  • Majburman” konsepsiyasi.
  • Tanqid qilishni motivatsiya beruvchi taklif berishga aylantirish.
  • Maqsadli fikrlash.
  • Maqsadli harakat qilish.
  • Hissiyotlarni aniqlash va boshqarish.
  • Qoʻrquv, xavotir, jahl, asabiylik kabi hissiyotlarning sabablari va oqibatlari.
  • Oʻziga ishonch beruvchi hissiyotlar: qoniqish, zavq, mamnuniyat, xotirjamlik.
  • Transakt analizi.
  • Oʻz fikrim.
  • Oʻz maqsadim.
  • Oʻzimni boshqaraman.
  • Oʻzimni nazorat qila olaman.
  • Oʻzimni tarbiyalay olaman.
  • Oʻzimni himoya qila olaman.
  • Oʻz baxtimga erisha olaman.

Test:

1. Istayman. Eplayman. Majburiyatlarim. Klimov testi.

2. “Miyamdagi suvaraklar” MAK kartalari yordamida fikrlarni tahlil va korreksiya qilish.

8-DARS:

Bola va jamiyat.

  • Konfliktlar.
  • Ichki va tashqi konfliktlar.
  • Soft skills, hard skills.
  • Qadriyatlar manfaatlar hisobga olingan holda xulq-atvorni boshqarish.
  • Doʻstlar. Doʻstlashish. Dushman. Dushmanlashish.
  • Xavfsiz muloqot. Karpman uchburchagi.
  • Eysi Choy gʻoliblik uchburchagi.
  • Gʻoliblik konsepsiyasi.
  • Yangi sogʻlom “MEN” paydo qilish.

Test:

1. Men robotman MAK kartasi bilan proyektiv metodni ishlatish.

2. “Personita” MAK kartasi yordamida yangi oʻzlik korreksiyasi.


Bola tarbiyasi kursi oʻz ichiga uchta MAK kartalar:

  • 1. MEN ROBOTMAN.
  • 2. Miyamdagi suvaraklar.
  • 3. Personita larni oʻz ichiga oladi va ushbu kursda bu kartalarni elektron holda taqdim etamiz.

  • Bola tarbiyasi kursida taqdim etilayotgan testlar oʻzbekcha izohda va internet linki bilan taqdim etiladi.
TAVSIYA
"A'LOCHI BOLAM" kursi
KURS MUALLIFLARI
Kurs - oʻz sohasini professional egalari - psixolog, psixoterapevtlar tomonidan olib boriladi
Zebiniso Ahmedova
Kurs muallifi. Psixoterapevt. Psixolog.
Shifokor. Mediator

Psixolog - Zebiniso Ahmedova 1972-yil tugʻilgan. Maktabni oltin medal bilan bitirgan. Adabiyotdan Respublika olimpiadalarida yuqori oʻrinlarni olib kelib, bolalagidan adabiyotga qiziqqan. 1989-yil ToshMiga imtiyoz bilan oʻqishga kirgan.


1995-yil ToshMIni bitirib, Klinik ordinaturaga ishga kirgan. Shifokor revmatolog mutaxassisligi boʻyicha Toshmida ishlagan. 2012-yil Toshkent davlat vrachlar malakasini oshirish institutida ikkinchi mutaxassislikni olgan. Shifokor revmatolog psixoterapevt.


2012-yilda Nizomiy davlat universiteti amaliy psixologiyasini bitirib, Amaliyotchi psixolog degan mutaxassislikka ham ega boʻlgan. 2011-yildan beri Psixolog yordam markazi rahbari.


Ikkinchi mutaxassislik: Psixoterapevt. Psixiatr


2019-yil Yuristlar malakasini oshirish instituti - mediator

2019 - Oʻzbekiston Hakamdik sudi sudyasi

2015-2022 yillar davomida 40 dan ortiq kitoblar yozishga muvaffaq bo'lgan va Oʻnlab treninglar muallifi.

“Afrosiyob psixologiya fanlar akademiyasi” ta'sischisi

2021-yildan “Psixoterapiya ambulator davolash klinikasi” rahbari psixoterapevt, psixiatr sifatida kasallarni davolamoqda.

MUALLIFGA TEGISHLI BOʻLGAN HUJJATLAR
Tezkor aloqa va maslahat uchun kontaktlar
+998 95 166 26 62 (Menejer)
TAVSIYA
"A'LOCHI BOLAM" kursi
Telefon raqamingizni qoldiring va biz qayta aloqaga chiqamiz!
yoki oʻzingiz bizga qoʻngʻiroq qiling
+998951662662